Edukacijski rehabilitator
kao učitelj u odgojno- obrazovnoj skupini ili razrednom odjelu u Centru radi na ostvarivanju primjerenog programa obrazovanja za pojedinog učenika u suradnji s roditeljima i stručnom službom Centra.
Kroz individualizaciju edukacijskih ciljeva i izradu Individualnog odgojno obrazovnog programa za pojedinog učenika u odgojno- obrazovnoj skupini ili razrednom odjelu, edukacijski rehabilitator primjenjuje posebne edukacijsko-rehabilitacijske sadržaje tj. postupke koji se provode u svrhu uspješnijeg usvajanja nastavnih sadržaja.
Logoped
kao stručni suradnik u Centru radi na uspostavljanju i ostvarivanju rehabilitacijskih programa za učenike s teškoćama u govorno – glasovnoj i neverbalnoj komunikaciji (vježbe pažnje i koncentracije, vježbe grube i fine motorike, usvajanje komunikacijskih vještina, alternativna komunikacija, vježbe artikulacije, jezične vježbe, vježbe čitanja i pisanja, vježbe za poboljšanje tečnosti govora, vježbe slušanja) uz osiguravanje učenikovih individualnih potreba.
Psiholog
kao stručni suradnik u Centru prati i potiče socio-emocionalni, motorički i perceptivni razvoj učenika, pomaže u prilagodbi na novu sredinu, podupire pozitivan odnos učenika s vršnjacima i odraslim osobama te obavlja psihodijagnostiku. Surađuje s roditeljima te ih savjetuje o razvojnim potrebama učenika i odgojnim postupcima. Potiče uspješnu suradnju roditelja i škole kako bi se postigla zdrava školska i obiteljska klima.
Senzorni terapeut
prati i potiče razvoj učenikovih potencijala te provodi individualnu terapiju sukladno njegovim senzornim potrebama u senzornoj sobi. Senzorna terapija provodi se kroz ciljanu igru s ponuđenim aktivnostima na funkcionalan način u cilju da se učeniku omogući razvoj senzornih vještina koje će mu biti potrebne u svakodnevnom životu.
Pomoćnici u nastavi
pružaju neposrednu potporu učeniku tijekom odgojno-obrazovnoga procesa u zadacima koji zahtijevaju komunikacijsku, senzornu i motoričku aktivnost učenika, u kretanju, pri uzimanju hrane i pića, u obavljanju higijenskih potreba, u svakodnevnim nastavnim, izvannastavnim i izvanučioničkim aktivnostima.
Administrativno osoblje
Tajnica
Voditeljica računovodstva
Tehničko i pomoćno osoblje
Kuharica
Spremačice
Njegovateljica
Domar/vozač
Noćna paziteljica
Djelatnici u šk.godini 2024./2025.
Učitelji/ce u nastavi:
IVANA RUKAVINA ZANKETIĆ, VSS, mag.rehab.educ.
KATJA FARAGUNA, VSS, prof. glazbene kulture
AZRA BULJUBAŠIĆ, VSS, magistra specijalne edukacije i rehabilitacije
ANKA DUŠANEK, VSS, mag.rehab.educ.
KHRYSTYNA ZAHORIY, VSS, magistra edukacijske rehabilitacije – IVA RABAC na zamjeni
MARTINA GAJŠAK, VSS, mag.rehab.educ.
MANUEL RUDELA – učitelj TZK
STIPE BREKO – vjeroučitelj
Učiteljica u domskom smještaju (odgajatelj): KRISTINA JURKOVIĆ, VSS, prof. likovne kulture
Stručna služba:
SUZANA BURIĆ, VSS, mag. logoped
HANA ŠILJAN, VSS, dipl. psiholog
Pomoćnici/ce u nastavi:
NIKOLINA RAČKI
ROBERTA MIJATON
DIJANA RAGUŽ
IVONA KIRŠIĆ
ALDIJANA JOSIPOVIĆ
Tajnica: ADRIANA PLIŠKO, magistra prava
Voditeljica računovodstva: SANJA RUDOLF, VŠS, ekonomist financijskog poslovanja
TEHNIČKO OSOBLJE:
Kućni majstor: DANIJEL LICUL
Njegovateljica/spremačica: NATAŠA RADULOVIĆ
Spremačica: KSENIJA MERLIN
Kuharica: VIOLETA DIMINIĆ
Noćna paziteljica: NILVANA ČERNJUL