preskoči na sadržaj

Centar "Liče Faraguna" Labin

 > Naslovnica
Vijesti

UDRUGA Hoću-mogu iz Pazina započela s provođenjem dugoočekivane Neurofeedback terapije

Autor: Nada Zupičić, 27. 6. 2019.

Pazinska Udruga roditelja djece s teškoćama u razvoju Hoću-mogu, s entuzijazmom, kao i uvijek do sada, kreće u novi projekt provođenja Neurofeedback terapija. Udruga je u svibnju 2018. godine educirala apsolventicu socijalne pedagogije Letiziu Gržinić za provođenje Neurofeedback i Biofeedback terapija. Edukacija se provodila u Centru za psihološke, neurofeedback i biofeedback tretmane Mens Sana u Zagrebu uz mentoricu prof.psih. Anu Vodanović Kosić, koja je u veljači 2019. u prostorima Udruge Hoću-mogu provela superviziju i procjenu djece potencijalne za ovu vrstu terapije. Veliku ulogu, bez koje terapija u Udruzi Hoću-mogu ne bi bila moguća, ima vrijedna donacija uređaja Nexus 10 kojeg je Udruzi u kolovozu 2018. godine donirala Porečka i Pulska biskupija. Udruga je sada zaposlila neurofeedback terapeuticu, koju je ranije educirala, te započela s prvim tretmanima, a i nadalje usko surađuje s dosadašnjom mentoricom.

 Udruga Hoću-mogu Pazin prepoznata je u zajednici kao Udruga u koja provodi različite programe i projekte s ciljem napretka djece s teškoćama u razvoju te pomoći njihovim obiteljima. Nemjerljivu pomoć pružila je roditeljima i djeci dovođenjem u Istru Vojta terapije, te je terapeuticu zaposlila još u srpnju 2016.g. U  2019. godini provođenje aktivnosti Vojta terpije u Udruzi kroz projekt „Vojta u Istri“  sufinancirali su iz proračuna za 2019.g. Grad Pazin i Istarska županija. Udruga se u isto vrijeme zalagala da terapija bude sustavno dostupna, na uputnicu, što se ostvarilo u svibnju 2018. otvaranjem dječje ambulante u Bolnici za rehabilitaciju i ortopediju Prim.Dr. Martin Horvat u Rovinju, koja je bila partner Udruzi u projektu.

Udruga već niz godina zapošljava pomoćnike u nastavi i u vrtiću. Tako je i u školskoj godini 2018./2019. zapošljavala jednog pomoćnika djetetu s teškoćama u razvoju koje pohađa Centar Liče Faraguna Labin putem projekta „Pomoćnici u nastavi za bolje sutra 3“ . Projekt je financiran od Ministarstva znanosti i obrazovanja te Općine Pićan. Također, Udruga je u suradnji DV Olga Ban Pazin te Općinama Cerovlje i  Karojba osigurala dva pomoćnika u vrtićima i to za dvoje djece u Područnim vrtićima Pazinski Novaki i Karojbi. Udruga se trudi olakšati školovanje djece s teškoćama u razvoju tako što posreduje u zapošljavanju pomoćnika, štoviše u dosadašnjem četverogodišnjem razdoblju postojanja Udruga je organizirala i niz stručnih predavanja na tu temu. Predsjednica Udruge Klarita Radoš Matijašić napominje da je period obrazovanja jako važan u formiranju osobnosti svakog čovjeka, pa tako i svakog djeteta s teškoćama u razvoju. U tom razdoblju osim socijalizacije, djeca stječu kompetencije za život i tržište rada,  ovisno o teškoći i mogućnostima svakog pojedinca. Radoš Matijašić također skreće pažnju i na nedostatak pomoćnih zanimanja u Istarskoj županiji pogotovo za onu djecu koja izmeđuostalih imaju i motoričke teškoće. Zato se Udruga trudi osvjestiti javnost o potrebi da se u Istri otvori zanimanje Pomoćni administator, kako djeca ne bi trebala putovati ili seliti u susjednu županiju, ili, pak, u najgorem slučaju prekidati svoje obrazovanje radi organizacijskih teškoća putovanja na nastavu. To nikako ne pomaže nastojanjima da te osobe kad odrastu mogu raditi i postati neovisnije o tuđoj pomoći, što bi trebao biti cilj cijelom društvu.

Projekt „Samostalnost je naša budućnost“ je strateški projekt Udruge, kojeg Udruga provodi već četvrtu godinu, a sufinancira se sredstvima Istarske županije i Grada Pule iz proračuna za 2019., te Grada Pazina kroz Program rada Udruge za 2019.godinu. Cilj projekta je rad na osamostavljivanju adolescenata s teškoćama u razvoju za što samostalniji život. Rad se temelji na malim skupinama djece koje su vođene sa dvije stručne osobe. Skupina adolescenata koja je u projektu od samog začetka, spremna je napraviti korak dalje, u fazu 2, za koju je potrebno osigurati dodatna financijka sredstva. Partneri u projektu su Centar Liče Faraguna Labin, Škola za odgoj i obrazovanje Pula te Sportsko društvo Plima za osobe s invaliditetom Istarske županije. Projekt se provodi po uzoru na izvorni projekt „Autonomia“ Udruge Down DADI iz Padove, kojeg također koordinira psihologinja Jehona Sehu.

Roditelji Udruge zahvaljuju svima koji podržavaju aktivnosti i rad Udruge već niz godina te aktivno sudjeluju u njemu na razne načine.








OBAVIJEST

Poziv na razgovor (intervju) za radno mjesto stručni suradnik/ica – logoped

 

 

Razgovor (intervju) s kandidatima/kandidatkinjama prijavljenim  na  natječaj  za popunu  radnog mjesta stručni suradnik/ica - logoped na neodređeno puno radno vrijeme u Centru „Liče Faraguna“ Labin, objavljen dana 1.9.2023. godine na mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Centra „Liče Faraguna“ Labin, održat će se:

 

Srijeda,  20.9.2023. godine u prostorijama Centra ''Liče Faraguna'' Labin, Šćiri 3, kako slijedi:

 

 

Red.br.

Inicijali

kandidata

Mjesto prebivališta/

boravišta

Godina rođenja

Vrijeme

intervjua

1.

S. B.

RAŠA

1962.

12.30 sati

 

 

 

Ako kandidat ne pristupi intervjuu, smatra se da je odustao od daljnjeg natječajnog postupka.

 

 

 

 

                                    Predsjednica Povjerenstva za procjenu i vrednovanje

                                                      kandidata za zapošljavanje

OBAVIJEST

CENTAR ''LIČE FARAGUNA'' LABIN

 

KLASA: 112-02/23-01/08

URBROJ: 2163-4-8-23-1

Labin, 18.9.2023.g.

 

 

Temeljem odredbi Zakona o radu (NN 93/14, 127/17, 98/19, 151/22, 64/23), članka 107. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN br. 87/08., 86/09., 92/10., 105/10., 90/11., 5/12., 16/12., 86/12., 126/12., 94/13., 152/14., 07/17., 68/18., 98/19., 64/20., 151/22), Pravilnika o organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta, Pravilnika o radu,  te sukladno odredbama Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja, Centar ''Liče Faraguna'' Labin, objavljuje:

 

 

NATJEČAJ

 

za zasnivanje radnog odnosa

 

      1. TAJNIK/CA

  • na određeno i nepuno radno vrijeme, 20 sati ukupnog tjednog radnog vremena – 1 izvršitelj/ica, zamjena za bolovanje do povratka zaposlenika/ce na rad

 

 

Uvjeti:

Uz opće uvjet sukladno općim propisima o radu i kandidati moraju ispunjavati i uvjete iz članka 105. i 106.  Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN br. 87/08., 86/09., 92/10., 105/10., 90/11., 5/12., 16/12., 86/12., 126/12., 94/13., 152/14., 7/17., 68/18., 98/19., 64/20, 151/22).

 

Poslove tajnika može obavljati osoba koja je završila:

 

a) sveučilišni diplomski studij pravne struke ili specijalistički diplomski stručni studij javne uprave,

b) preddiplomski stručni studij upravne struke, ako se na natječaj ne javi osoba iz točke a).

 

 

Uz vlastoručno potpisanu prijavu kandidati su obvezni priložiti:

 

- životopis

- dokaz o stečenoj stručnoj spremi

- presliku dokaza o državljanstvu

- elektronički zapis o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda

  za mirovinsko osiguranje o radno-pravnom statusu

- uvjerenje da kandidat nije pod istragom i da se protiv njega ne vodi kazneni postupak glede zapreka za zasnivanje radnog odnosa iz članka 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN br. 87/08., 86/09., 92/10., 105/10., 90/11., 5/12., 16/12., 86/12., 126/12., 94/13., 152/14., 7/17., 68/18., 98/19., 64/20, 151/22), ne starije od 3 mjeseca.

 

Uz prijavu nije potrebno dostavljati originalne dokumente niti ovjerene preslike, a nakon izbora kandidata/kinje predočit će se izvornik.

 

Nepotpune i nepravovremene prijave na natječaj neće se razmatrati.

 

Kandidatima se neće vraćati natječajna dokumentacija.

Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola sukladno članku 13. Zakona o ravnopravnosti spolova.

 

 

Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima, dužni su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo, priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta i priložiti sve dokaze o priznatom statusu. Navedeni kandidati imaju prednost u odnosu na ostale kandidate pod jednakim uvjetima.

Slijedom navedenog:

Osobe koje se pozivaju na pravo prednosti sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine 121/17, 98/19, 84/21), članku 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03 i 148/13, 98/19), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13, 152/14, 39/18, 32/20) te članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj  84/21), dužne su u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a  imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

 

Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj  121/17, 98/19, 84/21), uz prijavu na natječaj dužne su priložiti i dokaze propisane člankom 103. stavak 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji

Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/NG/12%20Prosinac/Zapo%C5%A1ljavanje/Popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju.pdf.

 

Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj  84/21), uz prijavu na natječaj dužne su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu dostaviti i dokaze iz stavka 1. članka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata

Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf

Prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta natječaja dostavljaju se: neposredno, elektroničkom poštom  s naznakom „Za natječaj- tajnik/ca“ ili poštom na adresu Škole :

Centar ''Liče Faraguna'' Labin, Šćiri 3, 52220 Labin, s naznakom "Za natječaj- tajnik/ca".

Rok za prijavu kandidata/kinja je osam (8) dana od dana objave natječaja -  18.9.2023.g. do 26.9.2023. godine.

Kandidatom prijavljenim na natječaj smatra se samo osoba koja ispunjava formalne uvjete iz natječaja te koja podnese vlastoručno potpisanu, pravodobnu i potpunu prijavu.

Kandidati koji su pravodobno dostavili potpunu prijavu sa svim prilozima, odnosno ispravama i ispunjavaju uvjete natječaja dužni su pristupiti vrednovanju prema odredbama Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja u Centru ''Liče Faraguna'' Labin.

Kandidat koji ne pristupi vrednovanju smatra se da je odustao od prijave na natječaj i više se ne smatra kandidatom u natječajnom postupku.

Povjerenstvo za vrednovanje kandidata (dalje: Povjerenstvo) imenuje ravnatelj.

Povjerenstvo utvrđuje listu kandidata prijavljenih na natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja, a čije su prijave pravodobne, potpune i vlastoručno potpisane te kandidate s te liste upućuje u postupak vrednovanja radi utvrđivanja znanja, sposobnosti, motivacije i vještina te rezultata u dosadašnjem radu.

Škola će na web stranicama objaviti obavijest i upute kandidatima o vremenu i mjestu održavanja vrednovanja .

Kandidati prijavom na natječaj daju privolu Centru ''Liče Faraguna'' Labin za obradu osobnih podataka navedenih u svim dostavljenim prilozima odnosno ispravama za potrebe provedbe natječajnog postupka.

Rezultati natječaja bit će objavljeni na web stranici škole http://centar-licefaraguna-labin.skole.hr/  te se time smatra da su svi kandidati obaviješteni na isti način i u istom roku.

Kandidate koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima izvješćuje se pisanom preporučenom poštanskom pošiljkom s povratnicom.

 

 

                                                                                  Ravnateljica Centra:

                                                                                  Martina Herceg, prof. rehabilitator

 

OBAVIJEST

Poziv na razgovor (intervju) za radno mjesto voditelj/ica računovodstva

 

Intervju (razgovor) s kandidatima/kandidatkinjama prijavljenim  na  natječaj  za popunu  radnog mjesta voditelj/ica računovodstva na neodređeno nepuno radno vrijeme u Centru „Liče Faraguna“ Labin, objavljenog dana 25.8.2023. godine na mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Centra „Liče Farguna“ Labin, održat će se:

 

Srijeda,  13.09.2023. godine u prostorijama Centra ''Liče Faraguna'' Labin, Šćiri 3, kako slijedi:

 

 

Red.br.

Inicijali

kandidata

Mjesto prebivališta/

boravišta

Godina rođenja

Vrijeme

intervjua

1.

V.M.

POTPIĆAN

1995.

13:00

2.

S.R.

LABIN

1983.

13:15

3.

M.Z.

LABIN

1987.

13:30

4.

L.Š.

KRNICA

1996.

13:45

5.

M.F.

MARČANA

1998.

14:00

 

 

 

Ako kandidat ne pristupi Intervjuu, smatra se da je odustao od daljnjeg natječajnog postupka.

 

 

 

                                    Predsjednica Povjerenstva za procjenu i vrednovanje

                                                      kandidata za zapošljavanje

 

 

 

OBAVIJEST

Javni poziv za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju u šk.god. 2023./2024

 

Poštovani kandidati/kandidatkinje,

 

Obavještavamo Vas da je u rubrici Javni pozivi objavljen Javni poziv za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju. 

Rok za podnošenje prijava je 25. kolovoza 2023. godine.

 

S poštovanjem,

Martina Herceg, prof.rehabilitator

NATJEČAJ ZA IZBOR I IMENOVANJE RAVNATELJA/ICE CENTRA "LIČE FARAGUNA" LABIN (DAN OBJAVE 7. LIPNJA 2023.G.)

REPUBLIKA HRVATSKA

Centar „Liče Faraguna“ Labin

 

KLASA: 007-03/23-01/01

URBROJ: 2163-4-8-23-1

 

Na temelju članka 126. i članka 127. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi („Narodne novine“, br. 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22), članaka 40. i 41. Zakona o ustanovama („Narodne novine“, br. 76/93, 29/97, 47/99, 35/08, 127/19, 151/22) i članka 102. Statuta Centra „Liče Faraguna“ Labin, Školski odbor Centra „Liče Faraguna“ Labin raspisuje:

 

 

NATJEČAJ

za izbor i imenovanje ravnatelja/ice Centra „Liče Faraguna“ Labin

 

 

Nužni uvjeti:

Kandidati koji se prijavljuju na natječaj za imenovanje ravnatelja/ice Centra „Liče Faraguna“ Labin moraju ispunjavati nužne sljedeće uvjete u skladu s člankom 126. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi („Narodne novine“, br. 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22):

1) završen studij odgovarajuće vrste za rad na radnom mjestu učitelja, nastavnika ili stručnog suradnika u školskoj ustanovi u kojoj se imenuje za ravnatelja/ice, koji može biti:
a) sveučilišni diplomski studij ili
b) integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili
c) specijalistički diplomski stručni studij;
d) položen stručni ispit za učitelja, nastavnika ili stručnog suradnika, osim u slučaju iz članka 157. stavaka 1. i 2. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi
2) uvjete propisane člankom 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi,
3) najmanje osam godina radnog iskustva u školskim ili drugim ustanovama u sustavu obrazovanja ili u tijelima državne uprave nadležnim za obrazovanje, od čega najmanje pet godina na odgojno-obrazovnim poslovima u školskim ustanovama.

 

Osim osoba koje su završile neki od studija navedenih u stavku 1. podstavku 1. točkama a, b i c ovog članka ravnatelj/ica Centra može biti i osoba koja je završila stručni četverogodišnji studij za učitelje kojim se stječe 240 ECTS bodova.

 

Iznimno ravnatelj/ica može biti i osoba koja ne ispunjava uvjete iz stavka 1. podstavka 1. ili stavka 2. ovog članka ako u trenutku prijave na natječaj za ravnatelja/ica obavlja dužnost ravnatelja u najmanje drugom uzastopnom mandatu, a ispunjavala je uvjete

za ravnatelja/icu propisane Zakonom o osnovnom školstvu („Narodne novine“ br. 59/90, 26/93, 27/93, 29/94, 7/96, 59/01, 114/01 i 76/05)

 

Ravnatelj/ica se imenuje na vrijeme od 5 (pet) godina.

Uz pisanu prijavu na natječaj kandidati su obvezni priložiti u izvorniku ili ovjerenoj preslici sljedeću dokumentaciju:

−        životopis

−        diplomu odnosno dokaz o stečenoj vrsti i stupnju stručne spreme

−        dokaz o državljanstvu

−        dokaz o položenom stručnom ispitu (ako je prema zakonskoj obvezi kandidat morao polagati stručni ispit) odnosno dokaz da je osoba oslobođena obveze polaganja stručnog ispita

−        dokaz o radnom iskustvu (potvrda ili elektronički zapis HZMO i potvrda školske ustanove o vrsti i trajanju poslova)

−        uvjerenje nadležnog suda da se protiv osobe ne vodi kazneni postupak glede zapreka za zasnivanje radnog odnosa iz  članka 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (ne starije od 8 dana od dana objave ovog natječaja)

−        dokaz o obavljanju poslova ravnatelja u najmanje drugom uzastopnom mandatu za osobe koje se kandidiraju temeljem stavka 3 članka 126. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (odluke o imenovanju)

−        uz prijavu na natječaj kandidat je uz potrebnu dokumentaciju dužan dostaviti program rada za mandatno razdoblje

 

Dodatni uvjeti: prema članku 127. stavku 7. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi („Narodne novine“, br. 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22),

Dodatne kompetencije koje se vrednuju su poznavanje stranog jezika, digitalne vještine i iskustvo rada na projektima, a kandidati za ravnatelja/icu ne moraju imati dodatne kompetencije.

 

Dokazi o ispunjavanju dodatnih kompetencija, ako ih kandidati imaju, dostavljaju se u izvorniku ili ovjerenom presliku.

 

      Dodatne kompetencije za ravnatelja dokazuju se na sljedeći način:

 

1.       Poznavanje stranog jezika dokazuje se: diplomom odnosno drugom ispravom o završenom studiju stranog jezika, svjedodžbom ili drugom javnom ispravom, potvrdom o završenom obrazovanju i edukaciji stranog jezika, javnom ispravom o izvršenom testiranju znanja stranog jezika od ovlaštene ustanove ili drugom javnom ispravom

2.       Osnovne digitalne vještine dokazuju se potvrdom, uvjerenjem ili drugom ispravom institucije, ustanove ili ovlaštene pravne osobe za edukaciju u području informacijskih znanosti o završenoj edukaciji stjecanja digitalnih vještina, odnosno diplomom ili drugom ispravom o završenom studiju iz područja informacijskih znanosti

3.       Iskustvo rada na projektima dokazuje se potvrdom, uvjerenjem ili drugom ispravom o radu na pojedinim projektima

       Svi dokazi iz stavka 1. točaka 1., 2. i 3. ovog članka dostavljaju se u izvorniku ili ovjerenoj preslici.

Osobe koje se pozivaju na pravo prednosti sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine 121/17, 98/19, 84/21), članku 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03 i 148/13, 98/19), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13, 152/14, 39/18, 32/20) te članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj  84/21), dužne su u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a  imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

 

Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj  121/17, 98/19, 84/21), uz prijavu na natječaj dužne su priložiti i dokaze propisane člankom 103. stavak 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji

Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti:

https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf

 

Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj  84/21), uz prijavu na natječaj dužne su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu dostaviti i dokaze iz stavka 1. članka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata

Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti:

https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf

 

Prijavom na natječaj kandidat/kinja daje privolu Centru „Liče Faraguna“ Labin za obradu osobnih podataka u skladu s propisima kojima je propisana zaštita osobnih podataka u svrhu provedbe natječajnog postupka.

Rok za podnošenje prijava kandidata je osam (8) dana od dana objave natječaja.

 

Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola.

Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u natječaju.

Nepotpune i nepravovremene prijave neće se razmatrati.

Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete natječaja ne smatra se kandidatom prijavljenim na natječaj.

 

O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni u roku od četrdeset i pet (45) dana od dana isteka roka za podnošenje prijava.

Prijave na natječaj s potrebnom dokumentacijom u izvorniku ili ovjerenoj preslici dostaviti na adresu:

Centar „Liče Faraguna“ Labin, Šćiri 3, 52 220 Labin u zatvorenoj omotnici s naznakom: “natječaj za ravnatelja/icu - ne otvaraj“.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Predsjednica Školskog odbora:

______________________________

Ivana Rukavina Zanketić

Tražilica
 

 
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

 
Oglasna ploča
 
Korisni linkovi



 
Arhiva dokumenata
 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 11. 2012.

Ukupno: 96685
Ovaj mjesec: 53
Ovaj tjedan: 101
Danas: 3
 
 
 > Naslovnica
CMS za škole logo
Centar "Liče Faraguna" Labin / Šćiri br. 3, HR-52220 Labin / centar-licefaraguna-labin.skole.hr / ured@centar-licefaraguna-labin.skole.hr
preskoči na navigaciju